Nye uddannelsesforløb om digitale medier

Gl. Brydegaard Hotel er en af de fem virksomheder, der starter på rådgivningsforløb i april.

Skræddersyede uddannelsesforløb skal lære hoteller og konferencecentre at nytænke brugen af sociale medier.

Med støtte fra Oplevelsernes Academy har Inspiring Denmark i samarbejde med det digitale innovationshus Seismonaut skræddersyet en række nye uddannelsesforløb. Omdrejningspunktet er den revolution, der er sket over få år med hensyn til medieforbruget. En revolution, der gerne skal ændre  måden, virksomheder agerer på.

Ny virkelighed
Udfordringerne for turismevirksomhederne består ikke blot i at kende, forstå og håndtere de mange nye teknologier og medieplatforme. Nok så vigtigt er det at forstå, hvordan den nye digitale virkelighed påvirker den enkelte erhvervsturismeaktørs forretningsområde. En af de store udfordringer går ud på at geare organisationen til den nye virkelighed – på såvel et strategisk som ledelsesmæssigt niveau.

Fem virksomheder er i gang
Som kickstart har fem virksomheder fået mulighed for et gratis rådgivningsforløb. Medio marts sendte Inspiring Denmark tilbuddet ud blandt deres partnere, og tilbagemeldinger strømmede ind. De fem heldige blev fundet ved en lodtrækning. Det drejer sig om Gl. Brydegaard, Valdemars Slot, Vingsted hotel & konferencecenter, Hotel Koldingfjord, Best Western Nyborg Strand.

Rådgivningspakker og forløb
Der er tale om et A og et B forløb. A-forløbet er et rådgivningsforløb, der skal afdække hvor virksomheden står stærkest på de digitale medier. B-forløbet er et udvidet strategisk forløb, der omfatter flere uddannelsesdage.  

Kontaktperson
Kontakt Anders Mogensen fra Seismonaut for introduktion til rådgivningsforløbet på tlf. +45 40 304 339

Læs mere om indhold og priser her